Thorsten Schmitt Corporate Communications & Investor Relations
Press releases
Mitarbeitervideos stellen Unternehmensgruppe vor: Berentzen-Gruppe mit neuer Employer Branding-Kampagne (German Only)
Berentzen Group publishes Q1-2022 Interim Report: First quarter with very positive revenues and earnings trajectory
Berentzen startet Sommeroffensive: Wiedereinführung Berentzen Summer Creamer und neue Berentzen Prämien Party (German Only)
Berentzen-Gruppe Aktiengesellschaft publishes preliminary operating results for Q1/2022: Significant growth in revenues and earnings
Berentzen Group publishes 2021 Sustainability Report: Sustainability activities stepped up again in the 2021 financial year
Berentzen-Gruppe Aktiengesellschaft publishes 2021 Annual Report: 2021 financial year draws to a successful close – significant revenue growth expected for 2022 financial year
Vivaris optimiert erneut Vertriebswege für Mio Mio: Neue Partnerschaft mit Mineralbrunnen Bad Brückenau (German Only)
Executive Board proposes a significantly higher dividend for the 2021 financial year
Berentzen-Gruppe Aktiengesellschaft publishes preliminary operating results and outlook: Earnings rise significantly in 2021 – forecast for 2022 presented
Neue 0,33l-Gebinde eingeführt: Mio Mio startet Gastronomie-Offensive 2022 (German Only)
Deutschlands Lieblingsgeschmäcker jetzt mit Koffein: Mio Mio belebt den Limonadenmarkt mit zwei neuen Sorten (German Only)
Preisgekrönte Innovationen: Produktreihe der Marke Berentzen zur Neuheit des Jahres gewählt (German Only)
Berentzen-Gruppe Aktiengesellschaft publishes Interim Report for Q3/2021: Significant profit growth – indicating successful profitability strategy
Gütesiegel für Familienfreundlichkeit: Berentzen-Gruppe erhält erneut Zertifizierung für Standort Minden (German Only)
Berentzen-Gruppe Aktiengesellschaft hosts its first virtual Investors Day – Executive Board explains the company’s future strategic direction
Press releases 2021
Press releases 2020
Press releases 2019